Blog

Avocado-tofu wrap

Volledig plantaardig, romig en met een zachte smaak dat is de beste omschrijving van deze wrap.
Tofu is goedkoop en een van de betere plantaardige proteïne bronnen, omdat het een volledig aminozuren profiel heeft.

plant-based poke bowl.

Volledig plantaardig gerecht, met heel veel vezels, vitaminen en mineralen. Kan het nog gezonder? Het grote voordeel van de poke bowl is dat het zo simpel is en de smaken zo puur zijn.

Quinoa poke bowl

Volledig plantaardig gerecht, hoog in de eiwitten en vezels. Heel simpel te maken en bedoeld om koud te eten, perfect als lunch voor op het werk. Omdat het volledig plantaardig is hoef je ook geen zorgen te maken als je even geen koeling hebt.

Aardbeien pannenkoek

Calorieën 451    |    Proteine 26 Gr     |   Koolhydraten 30 Gr    |   Vet 25 Gr    |     Porties  1Totale tijd 10 minCalorieën 451    |    Proteine 26 Gr     |   Koolhydraten 30 Gr    |   Vet 25 Gr    |     Porties  1 |    Totale tijd  10 min Aardbeien...

Watermeloen smoothie

Sweet summer protein.
Maar 125 kcal en toch 15 gram eiwit en een kwart van je dagelijkse behoefte aan ijzer en vitamine C. Maar bovenal is het een hele frisse, lichte en zoete smoothie

Artisjok pesto pasta

Zelf pesto maken is makkelijk en lekker. De combinatie van verse basilicum, pijnboompitten met artisjok en Italiaanse kaas zorgt voor een volle smaak.

Peanutbutter banana smoothie

Een hele romige en volle smoothie van 344 kcal vol eiwitten, koolhydraten en gezonde vetten. Precies wat je nodig hebt om even snel bij te tanken.
Het eten van ongezouten pinda’s en pindakaas verlaagt de kans op hart en vaatziekten vanwege het hoge gehalte aan onverzadigde vetten. Deze shake is dan ook een super simpele manier om snel een stoot gezonde vetten binnen te krijgen.

Sesam-pinda proteïne balletjes

Voor als je verantwoord wil snacken of wanneer je moeite hebt met het aankomen van spiermassa. In deze sesam-pinda balletjes zit natuurlijk veel eiwitten, maar ze zitten ook vol IJzer, Magnesium, Zink, Koper en vezels. Waardoor ze erg goed in het dieet van een (kracht) sporter passen.

Siciliaanse caponata

Een  erg smaakvol Siciliaanse groenten gerecht wat wel wat lijkt op Ratatouille. Door de vele groenten is het een gezond maar ook zeer geschikt pre-workout gerecht, die je ale energie geeft om er vol tegen aan te gaan.