About Me

‘Happy people are the nicest’ en daar zijn er nooit genoeg van.

Few Words About Me

Toen ik eind dertig was ben ik begonnen met sporten om de stress van mijn werk beter het hoofd te bieden. Wat ik merkte was dat ik me al vrij snel fitter, vrolijker maar bovenal veel relaxter ging voelen. Vanuit mijn studie psychologie wist ik wat bewegen voor effect heeft op de fysieke en mentale gezondheid, wat mij echter toch verraste was de kracht en snelheid van dit effect.

Vervolgens ben ik me ook in voeding gaan verdiepen. Mijn sport prestaties gaven me een gevoel van trots en deze prestaties wilde ik zoveel mogelijk ondersteunen door mijn lichaam te geven wat het nodig heeft. Mijn mindset veranderde van strijden tegen mijn lichaam (lees; proberen af te vallen) naar zorgen voor mijn lichaam. Ik ging me verdiepen in welke vitaminen en mineralen mijn lichaam nodig heeft en in welke verhouding eiwitten, koolhydraten en vetten mijn voeding moest bestaan om mijn prestaties het best te ondersteunen.

Deze verandering in levensstijl heeft mij gezonder maar bovenal veel gelukkiger gemaakt.

Inmiddels ben ik opgeleid tot personal trainer en voedingscoach en is het mijn missie om anderen te ondersteunen op hun pad naar een gezond lichaam waar ze trots op mogen zijn.

“In een ongedwongen sfeer en onder deskundige begeleiding van Marsha en Mark is het lekker sporten in de buitenlucht. Voor mij betekent dat werken aan een goede gezondheid en een sterk(er) lichaam met een glimlach op je gezicht. ”

Jaap den Boer

Fruit importeur en voormalig gymleraar

“Door de afwisselende en op ieders kunnen afgestemde trainingen, de vakkundige en zeer creatieve trainers en de gezelligheid en motivatie van de groep, heb ik altijd zin om te gaan trainen.

Een hele nieuwe ervaring! Zelfs regen houdt mij niet tegen, het buiten sporten is echt heerlijk. Ik wil niet meer anders!”

Stefanie Lamers

Fysiotherapeut

“Tussen de voor en na foto zitten 2 en een halve maand waarin ik het dieet van Marsha heb gevolgd. Naast het dieet sport ik zelf 4 keer per week volgens een upper/lower split trainings schema.

Samen met het dieet heeft dit voor een veel vooruitgang gezorgd en het resultaat mag duidelijk zijn. Marsha bedankt voor het geweldige resultaat! ”

Bryan Verzendaal

Student wiskunde